Subject: Ed: Tervisekaitse nõuded_ Koolieelse lasteasutuse seadus
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 13:31:10 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Palun registreerida.

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Indrek Talving <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 24. aprill 2025 13:26
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Teema: Tervisekaitse nõuded_ Koolieelse lasteasutuse seadus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Korra täpsustan Terviseameti vaates…

Kas alloleva link Koolieelse lasteasutuse seadus - alusel peab olema
lasteaias tervishoiutöötaja?

Kas ta peab olema lasteaias kuhu on planeeritud bassein ja algselt selles
lasteaias bassein puudus?

Ja oma kabinet?

Nõuded tervishoiutöötaja kabinetile?

Väljavõte…

§ 20.  Personal

  (1) Lasteasutuse töötajad (edaspidi personal) on pedagoogid,
tervishoiutöötaja ja lasteasutuse majandamist tagavad ning õpetajaid
abistavad töötajad. Lasteasutuse personali miinimumkoosseisu kinnitab
<https://www.riigiteataja.ee/akt/dyn=126042024005&id=123092015001>
valdkonna eest vastutav minister määrusega, millest lähtuvalt määrab
lasteasutuse personali koosseisu lasteasutuse direktor.

Tänud juba ette,

Lugupidamisega

Indrek Talving

Peaspetsialist

Üldosakond

Tallinna Haridusamet

Estonia pst 5a, 10143 Tallinn

+372 6404983

https://www.riigiteataja.ee/akt/114032011006